Första jobbdagen!

Shiiiiiit, är lite smått nervös faktiskt. Haha! Gäller ju att vara på sitt topphumör så inte folk tycker man är dryg eller tråkig eller värst av allt - otrevlig! Okej visst, jag har aldrig blivit kallad otrevlig (faktiskt) så det ska nog inte bli några problem! Men man vill ju prestera och göra sitt bästa!

För sån är jag, jag blir tokig om jag gör nåt fel på ställen där jag måste prestera. Jag går nästan omkring och är nervös för att jag ska göra något fel. Men jag försöker "träna bort" det :) jag vet att det bara är att slappna av och att man till slut känner sig hemma på arbetsplatsen och att det inte är nå problem då.

Men man måste ju få vara liiiite nervös i alla fall :) Det KOMMER gå bra! :) det vet jag! De som känner mig vet ju att jag dessutom har jäkligt svårt att hålla käften så jag kommer väl prata på som fan med dem jag träffar idag x)

Men önska mig lycka till!! :D

Puss på er alla!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0