Fy fan... Frisyr #2

Hahahaha asså man kan inte ha en enda frisyr när man har asskitigt hår! Som idag tex, hade en ASFIN fläta och det skulle verkligen ha blivit en ascool fläta för det var en jättefin flätteknik. Men.... Hade så jäkla skitigt hår så flätan ser typ bara normal ut på den här bilden och sliskig ut.

Så den här flätan ska provas igen när det är fräschare hår!! Nu låter det nästan som att jag alltid har skitigt hår och det har jag verkligen inte, hade bara inte hunnit duscha igårkväll eller i morse. Men jag har asmånga frisyrer som jag har tittat på och ska göra så ni har typ frisyrer i över ett halvår till kan jag säga er ;)

By the Way, bry er inte om att ens kommentera mitt uppstoppta face... Ser helt ... Ja som om jag har något uppkört i röven typ. Sorry mitt språk.



Kommentarer
Adam

"Ser helt ... Ja som om jag har något uppkört i röven typ. Sorry mitt språk."

Haha vad söt du är! Du ser alltid bra ut :D

Och frisyren var snygg tkr jag, även om den kanske inte blev som du ville :D

Ser framemot att se vilka idéer du har! :D

2012-10-11 @ 19:00:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0