Mys i morse

Hade det så mysigt i morse med Felicia och Lollo! <3 kollade på två Game of thrones avsnitt och käkade frukost tillsammans hemma hos mig. Vi håller ju på avverkar den serien och jag har ju sett den förut men den är så jäkla bra! Kan inte sluta kolla, haha.

Nej men det var supermysigt med tidig frukost med mina små sötnosar :) klockan nio möttes vi på affären och köpte lite smått och gott, sen tog vi oss hem till mig och käkade. Alla tre var proppmätta efteråt så vi ville typ spy, hahaha. Den biten kanske inte var lika mysig men den bjuder vi på x)

Nu är jag på väg in till stan för att träffa mamma, brorsan och lite andra :)
Ska snart hem igen till pappa för vi ska dra på bio senare ikväll men vi får se när jag åker hem :) ska hinna övningsköra också :D

Ha det bäst finisar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0