Städmaniac

Shit, nu har jag städat så mycket så till och med mina händer har sagt ifrån med sitt russinliknande utseende. Tror faktiskt aldrig jag sett mitt vardagsrum så städat! Eller min toalett. Är grymt stolt över mig själv! Har till och med rensat ut en massa här på min övervåning och jag har städat upp allt från igår!

Det var superlyckat igår förresten! Tjejmiddagen hemma hos Becca var supermysig och man borde verkligen ha tjejmiddagar oftare!! Så himla mysiga och roliga :)

Efter middagen blev det fest Hemma hos mig och den blev aslyckad!! Vi hade jätte roligt och festa natten lång. Kom på lite idéer till bloggen igår så nu jäklar :) hoppas ni hade en bra lördagkväll igår!!

(bilder från tjejmiddagen)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0