Underbara Lollo!

Så kul att överraskningsfesten för Lollo igår blev lyckad, jag kan inte sluta tänka på det. Var så himla roligt att se Lollos först överraskade blick när vi gav henne presenter under middagen och sen hennes min när jag kom fram med killarna efter middagen.

Hahaha! Det var så kul när jag skulle smuggla in dem i huset utan att de skulle synas. De klättrade typ upp på "verandan" till Beccas altandörr och vi kan säga att de är inte de smidigaste x) jag fick hålla mig för att inte börja gapskratta och inte röja deras närvaro innan de ens kommit in. Haha.

Men Lollos tredje min som kom när jag berätta att vi skulle ha fest för henne sen också, ja den blicken var oslagbar :D hon såg åtminstone väldigt överraskad och lycklig ut! Hon fick en perfekt kväll helt enkelt, tjejmiddag med oss och sen party all night :)

Hoppas du gilla det Lollo!!! :) <3

Så kul med överraskningsfester!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0