Introduktion om mig själv, NIIIICE!

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? Japp
2. Är du lycklig? Ja jag är fett lycklig :)
3. Är du uttråkad? Hahha nej är påhittig! Men det skulle sitta fint med ett jobb.
4. Är du ledsen? Nej usch det är så tråkigt att vara ledsen! 
5. Är du italienare? Hahahhaha näää men skulle fan vilja vara, cooolt :D 
6. Är du cooling? Coolast 
7. Är du från irland? Nix, är svenne från topp till tå. Inget spännande här inte! haha. 
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nix, de skilde sig för två år sedan.


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njaej, i så fall att man blir intresserad vid första ögonkastet men inte kär.
2. Har du någon gång blivit sårad? Kärleksmässigt alltså? Ja stenhårt.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Haha ja men såklart!
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Hänt för många gånger!!
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Kysst? Nä...
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hahhaa ingen aning... hemligt juuuu`?
8. Vill du gifta dig när du blir stor? Ja det vill jag, med rätt person :)

TVÅ ALTERNATIV
1. Hår eller ögon? (handlar det här om attraktion eller vad jag helst själv vill ha på kroppen?? attraktionsmässigt tar jag...)
2. Katter eller hundar
3. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? 
4. TV eller internet
5. Coca-Cola eller Pepsi? 
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll? (beror på, men eftersom man inte har nå stadigt nu...)
7. Pengar eller lycka
8. Dag eller natt? 
9. MSN eller mobil

TIO "HAR DU NÅGONSIN…"
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Nix, har aldrig behövt smita, hehe. (a)
2. Brutit ett ben? hahah ja så klantig som jag är så ja det är klart. x) Bröt en arm, 4 år! yaaay!
3. Gjort något du ångrar? Många gånger tyvärr.
4. Hoppat bungee jump? FETT HÖJDRÄDD sååå nej.
5. Ljugit för någon du tycker om? Nä, småsaker i så fall. 
6. Ätit en hel tårta? Hahaha nog för att jag älskar tårta men lite måtta får det vara ;)
7. Gjort bort dig offentligt? Hahaha japp! 
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Japp
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja. Izor var mitt allt. Älskling! <3 Saknar dig :( <3 
10. Haft sex? Här var min vän Issa mystisk när hon svara.. men jag kan svara ärligt, haha. 


8 SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde? Ringde mamma tror jag, 
2. Telefonsamtalet du fick? Från ett jobb som jag ska komma på arbetsintervju på imorgon! WIIIIIIE! :D :D :D
3. Personen du var med? Mamma, Syrran och Pierre :) Men om inte dem räknas så var det Felicia och Lollo tidigare idag. :)
4. Roligaste grejen som hänt? Skoja som tusan idag med syrrans vovve Nala, sååå himla roligt! <3
5. Personen du smsade? Syrran
6. Du kommenterade? Issas blogg :) http://isabellalnehem.blogg.se/ 
7. Du tillbringade natten med? Elin, Issa, Johan och Linus :D
8. Du kramade? Syrran

FEMTON ÄR DU:
1. Är du snygg? Snyggast
2. Är du fet? Nä, blir inte direkt antagen till biggest loser. haha. 
3. Är du smal? Nä, är väl lagom tyyyp.
4. Är du en sportfåne? Nä, men har börjat träna en hel del sen jag blev arbetslös och alla andra börja jobba och gå i skolan. xD

5. Är du rolig? Hahha min humor är störd och nog mest jag som tycker den är rolig men jag får väl folk att skratta nån gång då och då. x)
6. Är du sjuk? Nä inte så ofta. Har typ astma och en massa allergier och migrän då och då. Men är typ aldrig sjuk. :)
7. Är du feg? Asså ah. Lollo kallar mig för en riktig fegis, asså i konstiga situationer. Typ så här: Kastar jag en snöboll på typ en stooooor kompis och denne kollar bakåt så typ skriker jag ett gällt skrik och säger att det var den som står bredvid. xD Men jag är inte feg för att testa nya grejer och liknande. :) Gillar också att utforska!
8. Är du törstig? Hahah ja jämt. Dricker typ några liter vatten om dagen + kaffe/te. 
9. Är du 15 år? Den tiden är förbi, som tur är! Har roligare nu, haha. 
10. Är du rik? Skulle väldigt gärna vilja vara! Men... ARBETSLÖS OCH FATTIG! hahaa
11. Är du fattig? Jag känner mig ganska fattig nu, ja. 
12. Är du smart? Ah inte är jag dum i alla fall. 
13. Är du retsugen? Hahha kul men var mycket mer så när jag var yngre. :P
14. Är du shoppingsugen? Skulle typ kunna göra vad som helst just nu för att få shoppa men ah... inga pengar för tillfället. x)
15. Är du saknad av någon? Ingen aning. 

FYRA SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Nä, det känns bra att vara kort. Slipper att se ner på alla andra och få ont i nacken. :)
2. Skulle du vilja väga mer? Nej verkligen inte.
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Ryan Gosling, Chris Hemsworth, Channing Tatum, Alex Pettyfer, Orlando Bloom, Ben Barnes, Ashton Kutcher, Justin Timberlake, snubben i Grey's (Jackson) ..…Listan kan göras lååååååång.
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Är inte så sugen direkt..

SJU KAN:
1. Kan du vifta på öronen? kass på sånt där
2. Kan du slicka dig på näsan? Försökte men faila.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Det klarar jag, yaaay!
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Om jag är ensam så ja! men är inte så säkert ändå. x)
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? Självklart
6. Kan dina vänner lita på dig? Utan tvekan
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Inte just nu

FYRA ANTINGEN ELLER:
1. Pierca läppen eller ögonbrynet? 
2. Vara seriös eller rolig
3. Brinna upp eller drunkna
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar

SVARA ÄRLIGT:
1. Tycker du om någon just nu? På det där lilla extra sättet?
2. Sol eller måne? Solen men månen är sååå fin :P
3. Vinter eller höst? MYYYYYS med vinter ju, höst är bara blääää!
4. Soligt eller regnigt? Soligt! Men regn kan vara väldigt mysigt också :)
5. Är du uttråkad? Nä, ska kolla på film med mamma nu :)

OM MIG:
1. Hur mycket är klockan just nu? 21:24
2. Vart vill du bo? I en egen lägenhet i Uppsala
4. Vill du gifta dig? Med den rätta personen ja
5. Är du kär?
6. Favoritårstid? Sommar!


HAR DU UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Kysst någon? Nej
2. Blivit kramad? Ja
3. Saknat någon? Jadå
4. Ljugit? Nej
5. Haft sex? Nix

 

 

 

puuuuh... så där! Tog typ evigheter. xD Men nu vet ni kanske mer om mig, inte vet jag. :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0