Nu mår man bra!

Efter mitt kaffebesök på donken blev det lunch med brorsan som bjöd! Nice! :D tack åter igen!

Blev kinamat, satt fint kan jag säga! :) trevligt att umgås med han, vet ju liksom inte riktigt vad jag ska göra om dagarna så var skit trevligt att träffa han :) köpte mig tre tepåsar på vägen med han också, 21 kr! Niiiiiiice :D vi kör med billig lyx här ;)

Hoppas hoppas hoppas att dem ringer från jobbet sen där senare!! Jag vill verkligen ha det där jobbet!

Aja nu väntar jag på bussen hem till mammi och ska dra en kopp te tror jag :) och typ spela Sims eller något. Vi får se vad jag hittar på :D ha en bra dag alla!! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0