Övningskör för fullt!

Hej hörrni!!
Idag har jag haft en fantastiskt skön och trevlig dag! Har kört lite stadskörning(!!!) och det gick asbra! Jag är så nöjd över min övningskörning, vad hände egentligen? Förr var jag ju världens stirrigaste när jag körde och trodde typ att min bil var lika stor som en buss när jag körde och blev orolig när jag såg folk gå 200 meter bort. Hahaha! Nu när jag bara kört några gånger nu i höst (och börjat på allvar med körningen) så går allt asbra!

Klart att det är tonvis med grejer kvar som jag måste lära mig, jag är ju typ inte ens halvvägs men jag tycker faktiskt Att det går jäkligt bra! Pappa och mamma är till och med imponerade över hur lugn jag är och hur snabbt jag lär mig så nog är jag nöjd alltid! Kör i stort sett varje dag nu! Mamma är stenhård på att vi ska ut varje dag så det känns kanon! :D körkort HERE I COME!! :D

By the Way, den blåa bilen är bilen som pappa köpte till "mig". :D och den lilla svarta är mammas bil som jag övningskör med. Älskar båda två :)

Lägger in en bild på mammas bil senare, ett kort från igår alltså :)

Ha det bäst hörrni!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0