Somna till världens bästa tvserie, ja tack!

Hej hörrni!! Har det så superbra sen några timmar tillbaka :) ligger i soffan nedbäddad med kuddar och täcke framför how i met your mother-maraton. :) okej kanske inte ett maraton men har hållit på dragit igenom säsongerna ett tag nu (igen) och serien är verkligen så Awesome. Spelar ingen roll hur många gånger jag kollar. Mår toppen av serien :D så beslöt mig för typ två timmar sen att jag kunde fortsätta kolla och helt enkelt somna på soffan :) fett mysigt! Kan ändå inte sova :)

Hoppas ni har det bra ni med, sorry för dålig uppdatering. <3 ska skärpa mig, men det har inte funnits så mycket att skriva om i helgen. Puss på er!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0